Тези дни карам дизеловата 166-ца и явно имам проблем с климатроника и по точно с работата му през топлия период на годината.Проблема е следният,качвам се в колата паля и пускам климатроника на Full Auto на 18 градуса примерно,той започва да работи добре и духа студено,но до един момен в който по незнайна за мен причина започва да духа все по слабо и все по топло,това може да продължи и аз незнам колко време след което пак почва да работи добре,а ако спра колата и я изгася при следващото палене си духа направо топло,тоест това което вкарва от вън.Миналата година правих профилактика и съм го дозаредил,не че е невъзможно пак да е за зареждане,но май не е там проблема?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатроника
Collapse
X
-
Компресора дали работи?
Перките включват ли се?
Струва ми се,че компресора ти вдига високо налягане и пресустата го изключва.
Другия вариант е ниско ниво на френ в системата поради теч.Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Това с малкото фреон мисля че не е,защото когато работи,духа много студено.За перките и аз си го помислих,но и те си работят нормално,компресора също се чува как тръгва,остава това което казвате за високото налягане и последващото изключване от пресостата,но ще видим в понеделник ще имам резултат и се надявам да се похваля с отстранен проблем и работещ климатроник.
Comment
-
Като се замисля миналата седмица ремонтирах витото. Симптомите бяха сходни,в балкан стар след диагностика ми казаха,че компресора е заминал. В един сервиз на отбивката за Лозен го оставих и се оказа някакъв клапан на компресора,ако не се лъжа за високо налягане,но не съм 100% сигурен.Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Пичовете в Лозен си разбират от работата,смениха въпросния клапан и сега климатика работи та се пилее.
Бях се приготвил за нов компресор,а те ме изненадаха с 240лв за клапана(в тази цена включват клапан труд и малко дозареждане на фреон)
Размина ми се смяната на компресор.
Важното е да имаш добри хора които си разбират от работата и да са малко от малко честни и да не ти одерат кожата.
В днешно време трудно се намират такива хора,имайки предвид колко са скъпи ремонтите по климатичните системи.Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Да така е,аз затова всички коли които съм имал ги карам при един пич в Сандански който смея да твърдя че си разбира от работата и не е кожодер,а тука в Петрич само знаят да дозареждат и да искат луди пари,а нищо неразбират,но пък са със самочуствие което за жалост е без покритие и аз поради тази причина от години съм ги забравил.
Comment
Comment